Vlotte vakantie deel 2

9 juli 2019 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

Wij hadden onze vlucht gehaald maar jammer genoeg onze bagage niet. Toen we onze bagage wilden ophalen na landing bleek er geen enkele koffer aangekomen te zijn!!! Dus staan we hier in het warme Afrika zonder kleding, opladers en batterijen allerlei😬!

Alle, dan maar de ganse procedure opstarten voor het claimen van onze bagage samen met nog andere slachtoffers!! Aan de balie bleven ze rustig. ‘ A Mevrouw, koffers staan nog in Caïro en volgende vlucht richting Johannesburg  is woensdag 10/7 of donderdag 11/7. Gen problem, alles komt in orde! Wij brengen bagage naar u!’ Hopelijk komt dat in orde want wij zitten in Hoedspruit en dat is ongeveer 5 uur rijden van de vlieghaven.

Vervolgens onze auto gaan ophalen bij Sunnycars en GPS ingesteld naar ons vakantieverblijf. Links rijden valt al bij al nog goed mee! Even wennen wel.

En dan waren we weg! We verlaten de vlieghaven en de GPS kreeg kuren. Ook op zijn Afrikaans zeker🙄. Dat kon er nog maar bij komen! We werden steeds naar een bepaalde oprit gestuurd die jammer genoeg afgesloten was en vervolgens werden we steeds downtown Johannesburg gestuurd. Lekker druk en toch niet direct de meest aangename buurten.

Uiteindelijk na twee uurtjes toertjes te rijden in de stad hebben we daar een taxichauffeur aangesproken ( lees ‘geld gegeven’) en hij heeft ons dat uit de stad gebracht en op de juiste baan gezet en dan zijn we beginnen rijden richting onze vakantievilla.

Daar toegekomen na een zeer lange rit werden we opgewacht door de supervriendelijke Les.

Vandaag gaan we dan maar eerst eens wat boodschappen doen en wat noodzakelijke spullen aankopen (ondergoed, kleding, ...)

1. Ann:
    9 juli 2019
    Hoi Nancy hoe veel pech kan je hebben, jullie hebben er zeker een prijs mee gewonnen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles snel in orde komt. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer toch ook te genieten . Dikke Knuffels 😘😘😘❤️
  2. Nancy Theugels:
    9 juli 2019
    Hey Ann,
    Ik zal gewoon blij zijn als onze koffers toekomen zodat we alles terug hebben. We proberen er rustig onder te blijven. 👍😘