Dank u Tour De France voor de vlotte start van onze vakantie!!!

8 juli 2019 - Kempton Park, Zuid-Afrika

7C3924D3-7F7A-4882-8551-326AC0388E33

Zondag 7/7/2019 12u. Opa taxi is ruim op tijd dus vertrekken we alvast naar Zaventem! Liever te vroeg dan te laat zijn! Verkeer onderweg ging heel vlot en we worden mooi afgezet aan de ‘drop off’ zone. Onze vakantie kan beginnen! Yes!!

We staan mooi te wachten om onze bagage in te checken aan de balie van Egyptair en krijgen dan de melding dat onze vlucht op 16u30 vertrekt ipv om 16u05. Geen probleem, gene stress. Tijd genoeg om onze aansluitende vlucht in Caïro naar Johannesburg te nemen. Dat dachten we!!

We stappen om 16u30 in het vliegtuig en dan begon het! Zitten wachten in het vliegtuig tot 18u30!!!! Wegens  de Tour De France is het luchtruim vandaag een tijdje afgesloten geweest waardoor alle vluchten vertraging opliepen. De vlucht tussen Brussel en Caïro duurde ongeveer 4u dus we gingen aankomen om 22u30. En dan werd het spannend! Connectievlucht vertrok om 23u05 vanuit Caïro.

Maar volgens de crew moesten we ons geen zorgen maken. We gingen het halen! En hoe! Geland om 22u35. Vliegtuig verlaten om 22u45. De bus op om ons van het vliegtuig naar de terminal te brengen. Aangekomen in de terminal om 22u50 en dan beginnen lopen met een aantal andere mensen met iemand van de vlieghaven voorop! Het leek eerder op de 100m sprint op de Olympische spelen. Oef, gelukt! Buiten adem maar om 23u04 in het vliegtuig! En dan denk je, ze hebben het gehaald en kunnen vertrekken!! Nee hoor, technische problemen met het vliegtuig en dan zijn we ook daar nog aan de grond mogen blijven tot 1u30.

Vervolgens toch kunnen vertrekken richting Johannesburg international airport!

Net aangekomen om 8u45! Nu bagage en auto gaan ophalen en dan richting Hoedspruit!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marc:
    Hopelijk nu geen leeuwen in het zwembad 😋😋 Amuseer jullie 👊👊
  2. Yves GC THEUGELS:
    Ach ja, all ends well.
    Relax, it's Africa!
  3. Pascale Bruynseels:
    8 juli 2019
    Geniet van dat prachtige land !!
  4. Family Hendrickx on tour:
    8 juli 2019
    Hopelijk gaat de rest van jullie reis vlotter. Geniet ze
  5. Ann:
    8 juli 2019
    Geniet nu dan volop van jullie welverdiende vakantie dikke knuffels 😘😘😘😘👍