Vaarwel van die pragtige Suid-Afrika!!

27 juli 2019 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

Dreamed of it, lived it & loved every second of it!!!

Zo kunnen we deze fantastische reis samenvatten. Jaren hebben wij en vooral de jongens ervan gedroomd om een safari te doen in Zuid-Afrika en via Peter en Erika en hun project in Lowveld Escape is onze droom werkelijkheid geworden. Liam en Ronin konden zich geen beter verjaardagscadeau voor hun 21e en 18e verjaardag wensen. En we hebben er met volle teugen van genoten!!

Gedurende onze 3 weken hier in Hoedspruit en vooral in Villa Muningi hebben we dagelijks de prachtige fauna en flora kunnen bewonderen en zijn al onze verwachtingen overstegen.

Vanaf de eerste minuut kwam er een Nyala (Joske), een Kudu, giraffen, en meerdere Impala's en wrattenzwijnen ons dagelijks bezoeken aan de villa. Eerlijk gezegd gaan we onze dieren in 'onze achtertuin' missen! Ook onze kijk van hoe we voordien naar dieren keken, is totaal veranderd sinds onze vakantie hier.

De bezoekjes aan het Krugerpark, de Panoramaroute, de verschillende rehabilitatiecentra's zullen ons voor eeuwig bijblijven! Ook de rust, het fantastische eten hier en de vriendelijkheid van Les en de andere inwoners van Zuid-Afrika zullen we niet snel vergeten.

Dit was een TOP-reis en TOP-vakantie maar aan alle mooie liedjes komt jammer genoeg een einde! We nemen met spijt afscheid van dit prachtige land!

Vanavond inpakken en morgenvroeg vertrekken voor nog een autotocht van ongeveer 5 uur richting Johannesburg airport waar we dan zondagavond, als alles vlot verloopt, opstijgen om 22u richting Caïro om van daaruit verder te vliegen maandag richting Brussel.

IMG_6521

Mike, Nancy, Liam en Ronin

1. Marc:
    👌 goede reis terug. Grts
  2. Nancy Theugels:
    🤞🏻
  3. Pascale:
    28 juli 2019
    Zo blij dat jullie de reis van jullie leven hebben gehad! En vond jullie verhalen en foto's heel tof om te lezen/bekijken . Veilige reis terug 😘
  4. Nancy Theugels:
    😘👍🤞🏻
  5. Swake Torfs:
    28 juli 2019
    Prachtige reis. Goede thuisvlucht en veel geluk met de bagage!!!!!
  6. Nancy Theugels:
    28 juli 2019
    Mercie! We zijn al op het vliegveld geraakt! Dat is al iets! En nu hopen dat de terugvlucht vlotter verloopt😉
  7. Ann:
    28 juli 2019
    Hoi iedereen ik wens jullie een fijne terugreis. Ik ben er zeker van
    dat deze reis een plaats zal krijgen in jullie hart, zodat je op gepaste tijden Fijne herinneringen kan terug halen van de prachtige natuur, omgeving en dieren. Ik heb ook genoten van jullie reisverhalen en toffe fotokes. Dikke knuffels en tot binnenkort 😘😘😘👍
  8. Family Hendrickx on tour:
    28 juli 2019
    Wat een verhalen, wat een foto’s, wat een reis.... en wat een voorrecht om deze te mogen volgen via deze weg.... jullie hebben genoten en ik van jullie verhalen..... ben er nu zeker van.... ik wil ook naar Zuid-Afrika
  9. Ann:
    29 juli 2019
    Bij mij blijven er toch ook wat foto's op mijn netvlies hangen. ;-) Was zo fijn en ontspannend om jullie reis te volgen.
    Zo blij voor jullie... deze ervaring en dan nog met jullie hele gezin... herinneringen voor het leven !!! Blijven nagenieten :-)