Onze droomreis naar Zuid-Afrika in juli 2019

14 april 2019 - Hoboken, België

Hier zijn we weer! De Torfskes plannen terug een verre reis. Liam wordt dit jaar 21 jaar en Ronin 18 jaar. Zij kwamen met het idee af om nog eens met het ganse gezin terug een mooie reis te maken in plaats van een groot feest.

We gaan deze keer naar het echte Afrikaanse continent, naar Zuid-Afrika. Zuid-Afrika is 40 maal groter dan België. We verblijven in Hoedspruit, ongeveer 5u rijden en 533km van het grote Johannesburg en dicht in de buurt van Het Krugerpark en Blyde River Canyon. Hoedspruit kent veel zogenaamde 'estates'. Dit zijn omheinde gebieden waar 24u op 24u bewaking is.

We logeren in een luxueuze villa genaamd Villa Muningi van Lowveld Escape gelegen in Zandspruit bush & aero estate te Hoedspruit. Dit is een project dat gerealiseerd is door twee gepassioneerde Belgen Erika en Peter. Jaren geleden werden zij verliefd op het Afrikaanse continent en besloten ze om hun droom na te streven en een huis (Villa Tumbili) te bouwen in de wilde natuur van Zuid-Afrika. Ondertussen bouwden ze nog een tweede verblijf bij, namelijk Villi Muningi, met een prachtig uitzicht op de Drakensbergen en the bush.

Ondertussen zijn de voorbereidingen volop bezig. Vliegtuigtickets zijn geboekt, huurauto is vastgelegd, bezienswaardigheden zijn gekozen en visums zijn in orde. We kunnen beginnen aftellen en dromen van onze volgende droomreis. Nog 12 weken en we zijn weg!!! We vertrekken op 7 juli 2019 en zijn terug op 29 juli 2019.

fullsizeoutput_5e324e9dd00-a9f1-401c-96ed-17affafc6d71

1. Ronin:
    14 april 2019
    WAUW geweldig!
  2. Yves GC THEUGELS:
    24 april 2019
    Ronin, Liam, ik zou toch ook nog aandringen op dat groot feest.
    Laat maar een bericht en we vliegen in!
  3. Nancy Theugels:
    6 juni 2019
    hey broer,
    Altijd welkom hé! Nog twee bedden over :-)
  4. Yves GC THEUGELS:
    6 juni 2019
    Ok! Als we in we buurt zijn springen we wel even binnen. Is er een airstrip vlakbij? 🤔
  5. Nancy Theugels:
    7 juni 2019
    Ja hoor! je kan landen op Hoedspruit met een binnenvlucht :-)
  6. Swake Torfs:
    19 juni 2019